Miesiąc Zdrowych Zębów. Psom się to uśmiecha!

Większość psów w Polsce nie może pochwalić się zdrowym uśmiechem. Choroby zębów i dziąseł dotykają aż 8 na 10 dorosłych psów w wieku powyżej 3 lat i prowadzą do poważnych zdrowotnych reperkusji. Jak zaradzić temu problemowi? Przyłączyć się do akcji Miesiąc Zdrowych Zębów, w ramach której Pedigree® we współpracy z lekarzami weterynarii od lat stara się pomóc czworonogom i ich właścicielom.

Akcja ma ogólnopolski zasięg, a jej zasady są proste. Podczas Miesiąca Zdrowych Zębów tysiące właścicieli psów może bezpłatnie sprawdzić stan uzębienia swoich pupili i dowiedzieć się od specjalistów, jak dbać o nie w przyszłości. Co więcej, właściciele otrzymują darmowe próbki Pedigree® DentaStix® – przysmaku dla psów, który skutecznie zapobiega chorobom zębów i dziąseł.

Miesiąc Zdrowych Zębów to doskonała okazja dla lekarzy weterynarii, by przyciągnąć nowych klientów. Biorąc udział w akcji, lekarze stają się częścią wielkiej kampanii na rzecz profilaktyki chorób przyzębia u psów, przyczyniając się tym samym do zwiększenia świadomości ich właścicieli w kwestii higieny zębów i jamy ustnej.

W zeszłorocznej edycji uczestniczyło blisko 2500 lekarzy weterynarii, a ponad 200 000 psów miało okazję za darmo wypróbować przysmak dentystyczny Pedigree® DentaStix®.
W tym roku możemy pomóc jeszcze większej liczbie psów! Wszak sztuczna szczęka się im nie uśmiecha...

Wystarczy przyłączyć się do akcji! Szczegóły na www.pedigree.pl/miesiaczdrowychzebow.

data publikacji artykułu: 2014-07-01