wróć

Diety lecznicze dla kota

Dieta kota z zapaleniem trzustki

Trzustka to organ umieszczony w jamie brzusznej, tuż pod kocim żołądkiem. Spośród kilku jego funkcji wyróżnić należy dwie..

Dieta przy niedokrwistości

Niedokrwistość, popularnie zwana anemią, to niezwykle groźna choroba zwierząt. Możemy rozróżnić niedokrwistość hemolityczną oraz..

Dieta a problemy skórne

Przyczyny zmian na skórze zwierzęcia mogą mieć różną genezę. Często związane są z chorobami czy zaburzeniami czynności narządów..

Dieta onkologiczna

Choroba nowotworowa może mieć różne oblicza. Niezależnie od jej genezy i zasięgu to, co zwierzę spożywa ma istotne znaczenie dla jej..

Dieta przy zwyrodnieniach stawów

Choroba zwyrodnieniowa stawów ma różne przyczyny i oblicza. Nie bez znaczenia jest też kształt diety - zarówno jej skład mineralny jak i..

Dieta przy niedoczynności tarczycy

Hypotyreoza - czyli niedoczynność nerek - dotyczyć może zarówno psów jak i kotów. Możemy zróżnicować dwojakie przyczyny jej..

Dieta wątrobowa

Przyczyna dolegliwości wątrobowych może być bardzo różna - od uwarunkowań genetycznych po zakażenia wirusowe. Dużo częściej..

Dieta cukrzycowa

Cukrzyca to choroba coraz bardziej rozpowszechniona wśród zwierząt domowych. Charakterystyczne jest dla niej zaburzenie metabolizmu..

Dieta odchudzająca

W chwili obecnej jedna czwarta ogólnej liczby zwierząt domowych ma nadwagę. Ich ilość rośnie w zastraszającym tempie. Wielu opiekunów..

Żywienie kotów z niewydolnością nerek

Kot, u którego stwierdzono niewydolność nerek powinien zostać jak najszybciej poddany leczeniu, gdyż schorzenia nerek mogą doprowadzić do ..

Żywienie kota z chorą wątrobą

Jeśli nasz kot cierpi z powodu chorej wątroby, konieczne jest ustalenie wraz z lekarzem weterynarii odpowiedniej diety. Należy wówczas..

oddam psa